Dashboard | +Follow
Afifah Tohirah
cUttie seminggu..best!
Monday, 4 June 2012 • 03:51 • 0 comments

Assalamualaykum,..hye,.
ape khabar semue?sehat?klo sehat,alhamdulillah..ape cer plajar banat DFIEC,cuti ni bercuti kt mane?ngaji ker?ape yang korang buat kt rumah time cuti nii?..kitorg harap,korang sume dpt mengisi waktu cuti ni dgn perkara yg bermanfaat!bkn utk korang je,tok kitorang sekali!kite same2 saling ingat mengingati,supaya kite semua tak lupa dari kelalaian..ape yg buat kite lalai tu??mezti la sgla barang2 canggih yg ade di zaman moden sekarg niih!!bknnyer slh lyan bende2 niiee,tpi adela jugek hadnyer kann..,kitorg sendiri takleh tinggalkan bende2 niie,zaman dah moden,dunia dah maju!ish! dah merepek da nii..Kembali ke tajuk kite,..di sini kamii nk ingatkan,rajin2la ngaji kat rumah tuu,MANFAATKAN CUTI KORANG TAW!!hehe..



 ~ perfect class!sweetkan?jgn jeles..,hihi,assalamualaykum...bye!:)~









xoxo, The Shining Star



Disclaimer




Taggie Board



My Story



credit


Edited : Aisyah